هواوی میت X2 نسبت به نسخه اصلی تفاوتهای بسیاری دارد

توسط مجید سلیمی -
1360 0
هواوی میت X2 نسبت به نسخه اصلی تفاوتهای بسیاری دارد

شایعه شده است که هواوی میت X2 نسخه بعدی گوشی هوشمند تاشو شرکت هواوی است که احتمالاً تا اواخر سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد. شایعات بسیاری پیرامون این گوشی وجود دارد و حرف‌های زیادی درباره ویژگی‌های احتمالی و منحصربفرد این مدل و تفاوت‌هایش با نسخه جاری این گوشی، یعنی هواوی میت یه گوش می‌رسد. بیایید نگاهی دقیقتر به هواوی میت X2 بیندازیم.


هواوی میت X2 نه میت Xs

انتظار می‌رود که هواوی نسخه تجدیدنظر شده گوشی هواوی میت X را در کنگره جهانی موبایل 2020 عرضه کند. اما نام این نسخه، هواوی میت Xs خواهد بود (نه هواوی میت X2) و نسخه بهبود یافته میت X خواهد بود که احتمالاً از نظر ظاهری شبیه به نسخه اصلی خواهد بود ولی در آن از پردازنده Kirin 990، یک لولا بهتر و صفحه نمایش محکم‌تری استفاده خواهد شد.

هواوی میت


زمان انتشاز هواوی میت X2

گفته می‌شود هواوی میت X2 پس از تابستان سال جاری، بین ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر منتشر خواهد شد و احتمالا پس از نمایشگاه فناوری IFA 2020 وارد بازار خواهد شد. اگر این برنامه زمانی درست باشد، احتمالاً میتX2 همزمان با میت 40 رونمایی می‌شود.


طراحی میت X2

برخلاف میت X طرح ثبت شده هواوی نشانگر این است که این گوشی شبیه به سامسونگ گلکسی فولد بوده و صفحه نمایش آن به سمت داخل خم می‌شود. اگرچه این طراحی دارای یک نوار جانبی است که باعث می‌شود بتوان براحتی با یک دست این گوشی را نگه داشت. این نوار جانبی دارای صفحه نمایشی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها خواهدبود.

این نوار جانبی همچنین شامل آرایه‌ای از لنزها است که از چهار لنز در سمت داخل و دو لنز در سمت بیرون تشکیل شده است. هر شش لنز در هنگام بسته بودن گوشی هم قابل استفاده خواهند بود، اگرچه عدم وجود صفحه نمایش بیرونی باعث می‌شود تا عملکرد آن‌ها نامشخص باشد. ویژگی دیگر این گوشی، قلم نوری آن است که در سوراخی در قسمت پایین نوار جانبی قرار گرفته است. افزودن این قلم، باعث کارایی بیشتر این گوشی خواهد شد؛ اگرچه مشخص نیست که نحوه استفاده از این قلم بر روی یک صفحه نمایش تاشو غیرشیشه‌ای چگونه خواهد بود.


مشخصات فنی هواوی میت X2

این گوشی احتمالاً یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از پردازنده جدید هواوی Kirin استفاده می‌کند که در نمایشگاه فناوری برلین از آن رونمایی شده بود. علاوه بر این، استفاده از تکنولوژی 5G در این گوشی قطعی بنظر می‌رسد.


شما می‌توانید جدیدترین و جذابترین اخبار دنیای فناوری را در مامل مگ دنبال کنید.

منبع: DigitalTrends

 

 


به این مطلب امتیاز دهید 1 رای


    مجید سلیمی
    مجید سلیمی

    تیم تحریریه مامل مگ

    نظرات کاربران
    نظر خود را برای ما ارسال کنید .

    جست جو

    پربازدیدترین ها

    تفاوت پردازنده ‌های اینتل core i5 و core i7

    پردازنده‌ های اینتل Core i5 و i7 هنوز هم جزء محبوبترین پردازنده‌ های بازار هستند. اما تفاوت بین آن‌ ها چیست؟ کدامیک برای استفاده شما مناسبتر خواهد بود؟