سامسونگ می‌گوید گلکسی Z فلیپ بصورت آنلاین به فروش رسید

توسط مجید سلیمی -
2813 0
سامسونگ می‌گوید گلکسی Z فلیپ بصورت آنلاین به فروش رسید

سامسونگ گلکسی Z فلیپ اولین گوشی تاشو جهان با صفحه ‌نمایش شیشه‌ای است.

با آغاز عرضه سامسونگ گلکسی Z فلیپ، بنظر می‌رسد این گوشی تاشو که نخستین گوشی هوشمند با صفحه نمایش شیشه‌ای است بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌است. شرکت سامسونگ در روز چهارشنبه اعلام کرد که تمام مقدار کالای عرضه شده، بصورت آنلاین به فروش رسید، ولی به زودی محموله جدیدی از این گوشی در دسترس مشتریان خواهد بود.

شرکت سامسونگ در هفته‌ گذشته گلکسی Z فلیپ را معرفی کرد و روز جمعه فروش آن با قیمت 1380 دلار آغاز شد. البته سامسونگ از قبل اعلام کرده بود که فروش اولیه به تعداد محدودی انجام خواهد شد. این گوشی دومین گوشی تاشو شرکت سامسونگ (پس از گلکسی فولد) است که دارای طراحی فوق العاده‌ای بوده و از تکنولوژی بالایی بهره می‌‎برد. سامسونگ می‌گوید این گوشی با استفاده از شیشه خاصی به نام Ultra Thin ساخته شده که باعث می‌شود صفحه نمایش 6.7 اینچی آن قابلیت انعطاف داشته باشد.

گلکسی z فلیپ

این گوشی هم به دسته گوشی‌های تاشو موجود در بازار، شامل گلکسی فولد، موتورولا Razr و هواوی میت X می‌پیوندد که البته در حال حاضر تعداد این گوشی‌های تاشو کم است ولی تعداد گوشی‌های تاشو روز به روز در حال افزایش است؛ زیرا تاشو بودن مفهوم جدیدی از گوشی‌های موبایل است و بسیاری علاقمند به خرید آن‌ها هستند.

استفاده از شیشه در ساخت فلیپ برای اولین بار انجام شده و استفاده از این ماده در ساخت صفحه نمایش، تحولی بزرگ در گوشی‌های تاشو خواهد بود. شیشه نسبت به پلاستیک بادوام‌تر بوده و براحتی خراشیده نمی‌شود. همچنین زیبایی بیشتری به Z فلیپ خواهد بخشید.

البته قبلاً بحث‌های زیادی پیرامون صفحه نمایش Z فلیپ مطرح بوده. در یکی از آزمایش‌هایی که بر روی آن انجام شده، نتایج «تست دوام و پایداری» ناامید کننده بوده است. در این آزمایش‌ها، حتی ناخن هم قادر به خراشیدن صفحه نمایش این گوشی بوده است، در حالیکه شیشه واقعی معمولاً در مقابل چنین اتفاقاتی مقاوم است.

سامسونگ تاکنون درباره تعداد گلکسی Z فلیپ‌هایی که تاکنون به فروش رسانده، اظهارنظری نکرده است.


منبع: CNET

 

 


به این مطلب امتیاز دهید 2 رای


    مجید سلیمی
    مجید سلیمی

    تیم تحریریه مامل مگ

    نظرات کاربران
    نظر خود را برای ما ارسال کنید .

    جست جو

    پربازدیدترین ها

    تفاوت پردازنده ‌های اینتل core i5 و core i7

    پردازنده‌ های اینتل Core i5 و i7 هنوز هم جزء محبوبترین پردازنده‌ های بازار هستند. اما تفاوت بین آن‌ ها چیست؟ کدامیک برای استفاده شما مناسبتر خواهد بود؟