بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت کناره ‌گیری می ‌کند

توسط مجید سلیمی -
1075 0
بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت کناره ‌گیری می ‌کند

بنیانگذار شرکت مایکروسافت قصد دارد برای تمرکز بیشتر بر روی فعالیت های بشر دوستانه از هیئت مدیره کناره گیری کند.

شرکت مایکروسافت روز جمعه اعلام کرد که بیل گیتس، بنیانگذار و مشاور فناوری این شرکت، هیئت مدیره را ترک کرده است. بر اساس این گزارش، آقای گیتس به منظور تمرکز بیشتر و اختصاص زمان بیشتر بر روی فعالیت‌های بشر دوستانه خود از جمله بهداشت جهانی، توسعه، آموزش و مشارکت روزافزون در مقابله با تغییرات آب و هوا چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. البته او همچنان بعنوان یکی از مشاوران مدیر عامل این شرکت یعنی ساتیا نادلا، در کنار سایر رهبران مایکروسافت باقی خواهد ماند.

بیل گیتس

ساتیا نادلا در بیانیه‌ای اعلام کرد:

افتخار بزرگی است که در طی سال‌ها با بیل گیتس کار کرده‌ام و بسیار از وی آموخته‌ام. من از دوستی با بیل بسیار خوشحال‌ام و مشتاقانه در کنار او برای تحقق رسالتمان که توانمندسازی تمام افراد و سازمان‌ها در هر نقطه جهان است تلاش خواهم کرد تا به اهداف خود برسیم.

هیئت مدیره مایکروسافت از 12 عضو تشکیل شده است. بیل گیتس در اینباره می‌گوید:

کناره‌گیری از هیئت مدیره به هیچ وجه به معنای کنار رفتن از شرکت مایکروسافت نیست. این شرکت همیشه بخش مهمی از زندگی کاری من خواهد بود و من همچنان با ساتیا و رهبران فنی این شرکت همکاری خواهم کرد تا چشم‌انداز آینده این شرکت را محقق سازیم و به اهداف بلند پروازانه خود برسیم.


منبع:

CNET

 


به این مطلب امتیاز دهید 2 رای


    مجید سلیمی
    مجید سلیمی

    تیم تحریریه مامل مگ

    نظرات کاربران
    نظر خود را برای ما ارسال کنید .

    جست جو

    پربازدیدترین ها

    تفاوت پردازنده ‌های اینتل core i5 و core i7

    پردازنده‌ های اینتل Core i5 و i7 هنوز هم جزء محبوبترین پردازنده‌ های بازار هستند. اما تفاوت بین آن‌ ها چیست؟ کدامیک برای استفاده شما مناسبتر خواهد بود؟