بیش از یک میلیون از گوشی های تاشو سامسونگ فروش رفته است

توسط مجید سلیمی -
30292 0
بیش از یک میلیون از گوشی های تاشو سامسونگ فروش رفته است

یانگ سون رییس شرکت سامسونگ الکترونیکز روز پنجشنبه در کنفرانس Tech Crunch در شهر برلین اعلام کرد که تاکنون بیش از یک ملیون از گوشی‌های تاشو سامسونگ فروش رفته است.

این تلفن هوشمند (گلکسی فولد) که به شما این اجازه را می‌دهد تا صفحه نمایش 7.3 اینچی آن را از وسط خم کنید، پس از آنکه در بررسی‌های اولیه، صفحه نمایش آن با مشکلاتی مواجه شد، بالاخره با رفع مشکلات در ماه سپتامبر به بازار عرضه شد.

از این گوشی هوشمند بعنوان یک طرح امیدوار کننده از تلفن‌های هوشمند یاد می‌شود که البته قیمت آن بسیار بالا بوده و ظاهر آن هم اندکی شکننده به بنظر می‌رسد. در تست‌های بررسی پایداری، این گوشی قابلیت خم شدن در حدود 120000 بار را دارد. در زیر ویدیویی از تست بررسی پایداری گلکسی فولد را مشاهده می‌نمایید.

در سال جاری شاهد موجی از رونمایی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو به بازار بودیم که کم کم راه خود را به بازار موبایل باز کرده‌اند و معمولاً بخاطر طراحی خاصشان، قیمت بسیار بالایی هم دارند. در کنار سامسونگ گلکسی فولد که 1980 دلار قیمت دارد، قیمت موتورولا Razr (که در 9 ژانویه روانه بازار خواهد شد) 1500 دلار است. همچنین قیمت هواوی میت X که فعلاً فقط در بازار چین عرضه شده 2600 دلار و قیمت Royole Flexpai هم 1300 دلار است. شرکت شیائومی هم هنوز در حال کار بر روی این مدل از گوشی‌هاست و شرکت TCL هم قرار است در سال آینده یک نمونه گوشی تاشو را روانه بازار کند. در نهایت گوگل هم جزییاتی از نمونه تکنولوژی گوشی تاشو خود را اعلام کرده است.


بیشتر بخوانید: هواوی میت X تاشو در عرض چند دقیقه به فروش رسید.


شما می‌توانید جدیدترین و جذابترین اخبار دنیای فناوری را در مامل مگ دنبال کنید.


منبع:

CNET

 

 


به این مطلب امتیاز دهید 47 رای


    مجید سلیمی
    مجید سلیمی

    تیم تحریریه مامل مگ

    نظرات کاربران
    نظر خود را برای ما ارسال کنید .

    جست جو

    پربازدیدترین ها

    تفاوت پردازنده ‌های اینتل core i5 و core i7

    پردازنده‌ های اینتل Core i5 و i7 هنوز هم جزء محبوبترین پردازنده‌ های بازار هستند. اما تفاوت بین آن‌ ها چیست؟ کدامیک برای استفاده شما مناسبتر خواهد بود؟