بررسی هدفون و هدست های تسکو

توسط مجید سلیمی -
12086 0
بررسی هدفون و هدست های تسکو

در این مقاله تعدادی از هدفون و هدست های گیمینگ و معمولی تسکو را معرفی و بررسی خواهیم کرد.  در مقالات قبلی به بررسی دیگر محصولات شرکت تسکو مانند موس‌های تسکو پرداخته‌ایم و از نقاط قوت و ضعف آن‌ها سخت گفته‌ایم تا درصورتی که قصد خرید موس دارید، با استفاده از این راهنما بتوانید خرید موس مورد نظرتان را انجام دهید. در این مقاله به بررسی یک دسته دیگر از محصولات تسکو که عبارتند از هدفون و هدست خواهیم پرداخت و تعدادی از انواع گیمینگ و معمولی را بررسی خواهیم نمود.

در ابتدا لازم است درباره تفاوت‌های هدست و هدفون صحبت کنیم، زیرا ممکن است بسیاری از افراد متوجه تفاوت آن‌ها نباشند. در واقع هدست همان هدفون است که دارای میکروفون است. بعبارت دیگر، تنها تفاوت هدفون و هدست در داشتن میکروفون است.

محصولات تسکو که براحتی در بازار ایران قابل خرید و در دسترس هستند، به کیفیت خوب و مناسب در کنار قیمت ارزان مشهورند. از موس و کیبورد تا هدفون و سایر محصولات، معمولاً قیمت معقول و مناسبی دارند، تاجایی که بیشتر موس‌های معمولی این شرکت قیمت زیر 100 هزار تومان دارند. سایر محصولات تسکو هم از این قاعده مستثنی نیستند و قیمت مناسبی دارند. در ادامه تعدادی از هدفون و هدست‌‌های تسکو را مورد بررسی قرار می‌دهیم و آن‌ها را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید تمام محصولات معرفی شده را از فروشگاه مامل مارکت خریداری نمایید.


هدفون تسکو TH 5345

هدفون تسکو TH 5345

این هدفون بیسیم، ازطریق اتصال بلوتوث به دستگاه مورد نظرتان قابل استفاده است و تا فاصله حدود 1 متری از آن دستگاه می‌توانید از هدفون استفاده نمایید. پدهای گوشی از جنس چرم مصنوعی بوده و جنس مقاومی دارند و گوش شما در حین استفاده از آن دچار تعریق نخواهد شد. مدت زمان مورد نیاز برای شارژ این هدفون حدود 1 و نیم ساعت است و با هربار شارژ کامل، بیش از 6 ساعت قابل استفاده خواهد بود. برای راحتی کاربر، دکمه‌های کنترلر موزیک بر روی این هدفون موجود است تا کاربر بتواند موسیقی را تغییر داده و یا صدا را کم و زیاد نماید. در کل، نسبت به قیمتی که دارد، ارزشمند است و کیفیت خوبی را بعنوان یک هدفون معمولی ارایه می‌دهد.

برای مشاهده قیمت و خرید هدست گیمینگ تسکو TH 5345 کلیک کنید.


هدست گیمینگ تسکو TH 5153

هدست گیمینگ تسکو TH 5153

این هدست تسکو که جزء سری گیمینگ محسوب می‌شود، یک هدفون باسیم است. باید توجه داشته باشید که اکثر دستگاه‌های گیمینگ مانند موس، کیبورد و هدفون باسیم هستند تا مسأله شارژ کردن آن‌ها در حین بازی چالش برانگیز نباشد. اتصال این هدفون به دستگاه شما با جک 3.5 میلیمتری خواهد بود که با یک سیم باکیفیت از جنس کناف به دستگاه شما متصل می‌گردد. این هدست که دارای میکروفون هم می‌باشد، حجم صدای نسبتاً خوبی داشته و طراحی ارگونومیک آن باعث می‌شود در طی ساعت‌های متوالی استفاده از آن خسته نشوید. این محصول دارای کلید کم و زیاد کردن صدا نیز می‌باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید هدست گیمینگ تسکو TH 5153 کلیک کنید.


هدست گیمینگ تسکو TH 5154

هدست گیمینگ تسکو TH 5154

این هدست گیمینگ که از مدل قبلی اندکی بهتر است، همانند مدل 5153 یک هدست باسیم است و دارای قاببلیت تنظیم ارتفاع بر روی سر است تا بتوانید آن را متناسب با حالت قرارگیری بر روی سرتان تنظیم کنید. این هدفون هم با جک 3.5 میلیمتری به دستگاه شما متصل می‌گردد و دارای یک سیم کنافی و باکیفیت می‌باشد. نکته متمایز و مثبت این هدست قابلیت تنظیم صدای میکروفون است، بدین صورت که کنترلرهایی برای این منظور بر روی این هدست تعبیه شده تا کاربر بتواند میزان صدای ارسالی خود را قطع و وصل کرده و صدای دریافتی را کم و زیاد نماید.

برای مشاهده قیمت و خرید هدست گیمینگ تسکو TH 5154 کلیک کنید.


هدفون تسکو TH 5323

هدفون تسکو TH 5323

این هدفون تسکو، دارای ظاهری زیبا، قیمتی مناسب و کیفیت صدایی بسیار خوب است. این هدفون بیسیم بوده و با اتصال بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌گردد. باتری 300 میلی آمپری این هدفون با هربار شارژ که حدود 3 ساعت به طول می‌انجامد، تا 15 ساعت در حالت هدفون و تا 3 ساعت در حالت بلندگو قابل استفاده است. جنس پد های این هدفون از پلاستیک است و جنس مقاومی دارد.

برای مشاهده قیمت و خرید هدفون تسکو TH 5323 کلیک کنید.


هدست گیمینگ تسکو TH 5126

هدست گیمینگ تسکو TH 5126

این هدست باسیم که ظاهر بسیاز زیبایی هم دارد، با گوشی‌هایی بزرگ، طوری طراحی شده تا کاملاً روی گوش کاربر را پوشانده و احساس راحتی را برای وی فراهم نماید. این هدست تسکو، دارای میکروفون 45 دسی بل بوده و دارای دکمه‌های کنترل صدا می‌باشد. این هدست، قبلیت برقراری تماس را دارا بوده و با یک کابل 2.2 با روکش کناف و جک 3.5 میلیمتری به کامپیوتر شما متصل می‌گردد.

برای مشاهده قیمت و خرید هدست گیمینگ تسکو TH 5126 کلیک کنید.

 

 


به این مطلب امتیاز دهید 5 رای


    مجید سلیمی
    مجید سلیمی

    تیم تحریریه مامل مگ

    نظرات کاربران
    نظر خود را برای ما ارسال کنید .

    جست جو

    پربازدیدترین ها

    تفاوت پردازنده ‌های اینتل core i5 و core i7

    پردازنده‌ های اینتل Core i5 و i7 هنوز هم جزء محبوبترین پردازنده‌ های بازار هستند. اما تفاوت بین آن‌ ها چیست؟ کدامیک برای استفاده شما مناسبتر خواهد بود؟