مقایسه تلویزیون مانیتور مسترتک Master Tech MT2402FHD با تلویزیون مانیتور مسترتک Master Tech MT2402FHDS

تلویزیون مانیتور مسترتک Master Tech MT2402FHD

مانیتور مسترتک مدلMT2402FHD  یکی از محصولات برند مسترتک (Master Tech) می‌باشد که دارای ظاهر و طراحی بی‌نظیر، قاب باریک، ساختار مناسب و کیفیت ساخت بالا است که برای کاربری های اداری و خانگی می باشد. مانیتور MT2402FHD24 اینچ، با کیفیت تصویر Full HD، رزولوشن 1920x1080 و نسبت تصویر آن 16:9 می‌باشد. زاویه دید گسترده مانیتور تلویزیون مسترتک از ویژگی‌های نمایشگر MT2402FHD می باشد. 

مانیتور مسترتک MT2402FHD دارای پورت‌های HDMI، USB، کامپوزیت، کامپوننت، خروجی صدای اپتیکال و خروجی هدست می‌باشد که امکان اتصال لوازم جانبی مورد نیاز کاربران را به این دستگاه فراهم آورده است. برای حفظ زیبایی محصول تمام درگاه‌‌ها در قسمت پشت تلوزیون قرار داده شده است. در صفحه این نمایشگر از سیستم LRED استفاده شده است و کیفیت خروجی آن full HD می باشد. مسترتک روشنایی بیشتری نسبت دیگر پنل‌های LED دارد زیرا از تکنولوژی OLED بهره برده است. مهمترین خصوصیت مانیتور مسترتک MT2402FHD بلندگو و گیرنده دیجیتالی است که در آن جا داده شده که این مانیتور را به یک تلوزیون تبدیل می کند و نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. بلندگوهای 5 واتی که در زیر مانیتور تلوزیون مسترتک تعبیه شده برای یک فضای کوچک بسیار مناسب بوده و خروجی دو کاناله دارد.

تلوزیون و مانیتور اندرویدی مسترتک مدل MT2402FHDS

تلوزیون و مانیتور اندرویدی مسترتک مدل MT2402FHDS یکی از محصولات برند مسترتک(Master Tech)  می‌باشد که دارای ظاهر و طراحی بی‌نظیر، قاب باریک و ساختار مناسب برای کاربری های اداری و خانگی می باشد. مهترین مشخصه مانیتور مسترتک مد MT2402FHDS دارا بودن سیستم Android است. Android TV نیز سیستم عامل اختصاصی گوگل است که برای صفحه نمایش های بزرگ طراحی شده است این پلت فرم فروشگاه گوگل پلی استور را همراه با سایر قابلیت های اندروید مانند برنامه های جانبی، بازی ها و موارد دیگر را به تلویزیون ها و دستگاه های پخش استریم اضافه می کند. مانیتورMT2402FHDS  24 اینچ، با کیفیت تصویر Full HD، رزولوشن 1920x1080 و نسبت تصویر آن 16:9 می‌باشد. زاویه دید گسترده مانیتور تلویزیون مسترتک از ویژگی‌های نمایشگر MT2402FHD می باشد.

از مزایای نمایشگر MT2402FHDS، بدنه باریک، ظاهر ساده و کیفیت ساخت بالا می‌باشد.مانیتور مسترتک MT2402FHDS دارای پورت‌های HDMI، USB، کامپوزیت، کامپوننت، خروجی صدای اپتیکال و خروجی هدست می‌باشد که امکان اتصال لوازم جانبی مورد نیاز کاربران را به این دستگاه فراهم آورده است. برای حفظ زیبایی محصول تمام درگاه ها در قسمت پشت تلوزیون قرار دارد. صفحه این نمایشگر از سیستم LRED استفاده شده است و کیفیت خروجی آن full HD می باشد. مسترتک روشنایی بیشتری نسبت دیگر پنل‌های LED دارد زیرا از تکنولوژی OLED بهره برده است. مهمترین خصوصیت مانیتور مسترتک MT2402FHDS بلند گو و گیرنده دیجیتالی است که در آن جا داده شده که این مانیتور را به یک تلوزیون تبدیل می کند و نیازی به خرید جداگانه گیرنده دیجیتال نخواهید داشت. بلندگوهای 5 واتی که در زیر مانیتور تلوزیون مسترتک تعبیه شده برای یک فضای کوچک بسیار مناسب بوده و خروجی دو کاناله دارد .

ازقابلیت‌های MT2402FHDS نصب اپلیکشن android  مخصوصTV ، نصب بازی‌های اندرویدی است.

ویژگی‌ها

کیس مانیتور مسترتک MT2402FHD

 

مانیتور مسترتک  MT2402FHDS

رزولوشن

1920x1080

1920x1080

پورت HDMI

دارد

دارد

پورت USB

دارد

دارد

خروجی هدست

دارد

دارد

خروجی صدا

دارد

دارد

سیستم LRED

دارد

دارد

خروجی FLLHD

دارد

دارد

تکنووژی OLED

دارد

دارد

خروجی

2کاناله

2کاناله

بلندگو

5وات

5وات

اندروید

ندارد

دارد

 

تاریخ مطلب : 24 تیر 1400 - 12:14

به این مطلب امتیاز دهید :



نظر خود را در مورد این مطلب بیان کنید .

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید (مثلا : رضا دهقان)
لطفا پست الکترونیک خود را وارد کنید پست ااکترونیک وارد شده معتبر نیست
فیلد نظر شما اجباری است .



Design and Development by Atriatech