اضافه شدن قابلیت های دوربین گلکسی S20 به گلکسی S10 و گلکسی نوت 10

توسط مجید سلیمی -
1218 0
اضافه شدن قابلیت های دوربین گلکسی S20 به گلکسی S10 و گلکسی نوت 10

گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ مانند گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 به زودی قابلیت‌های دوربین گلکسی S20 مانند Single Take و Night Hyperlapse را خواهند داشت.

دارندگان سامسونگ گلکسی S10 و نوت 10 به زودی می‌توانند به ویژگی‌های عکاسی جدیدی که در گلکسی S20 معرفی شده دسترسی داشته باشند. شرکت سامسونگ روز سه‌شنبه اعلام کرده که برای افزایش کیفیت عکاسی، بروزرسانی جدید نرم افزاری را برای گوشی‌های سری 10 منتشر خواهد کرد.

گلکسی S20 که یکی از جدیدترین تولیدات سامسونگ است در فوریه سال جاری با لیستی با ازمشخصات چشمگیر روانه بازار شد. اما جدیدترین و خاصترین ویژگی این گوشی موبایل، دوربین آن است که زوم بسیار قوی داشته و قادر است اجسام را از فواصل بسیار زیادی به وضوح نشان دهد که ویژگی بسیار قابل توجهی است.

گلکسی S20 / Galaxy s20

یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین گلکسی S20، ویژگی Single Take است. این حالت عکاسی به کاربر اجازه می‌دهد تا دیگر نگران بهترین لحظه برای گرفتن تصویر نباشد. کاربر می‌تواند تنها با فشردن یک کلید، 10 عکس و چهار ویدیو را ضبط کند.

سایر ویژگی‌هایی که می‌توان از گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 انتظار داشت شامل حالت Night Hyperlapse است که نور خودروهای درحال حرکت را ردیابی کرده و از آن‌ها عکس می‌گیرد. همچنین دوربین آن‌ها دارای فیلترهای قابل تنظیم و فیلمبرداری حرفه‌ای خواهد بود که به فیلمسازها اجازه می‌دهد تصاویر و ویدیوهایشان را تنظیم کرده و سرعت شاتر را روی میزان دلخواه تنظیم کنند.

ویژگی دیگر این بروزرسانی، قابلیت Clean View است که یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و تصاویر موجود در گالری را بر اساس میزان مشابهت تصاویر دسته‌بندی می‌نماید.

سامسونگ اعلام کرده که این بروزرسانی‌ها بسته به منطقه جغرافیایی که کاربران در آن قرار دارند و مدل گوشی ممکن است متفاوت باشد.


بیشتر بخوانید: "بهترین گوشی‌های زیر 500 دلار: آیفون 8، پیکسل 3A، گلکسی A50 و..."


منبع: CNET

 

 


به این مطلب امتیاز دهید 3 رای


    مجید سلیمی
    مجید سلیمی

    تیم تحریریه مامل مگ

    نظرات کاربران
    نظر خود را برای ما ارسال کنید .

    جست جو

    پربازدیدترین ها

    تفاوت پردازنده ‌های اینتل core i5 و core i7

    پردازنده‌ های اینتل Core i5 و i7 هنوز هم جزء محبوبترین پردازنده‌ های بازار هستند. اما تفاوت بین آن‌ ها چیست؟ کدامیک برای استفاده شما مناسبتر خواهد بود؟